måndag 27 juni 2011

Kommentarer

Inser att jag är jätte dålig på vissa kommentarer som råkar komma upp.

fråga 1; vad gjorde du på puben INNAN barnvaktsjobbet? fråga 2; vad hände med romeo? slut.
Av ankilicious på Listan på 2011-06-18
 
-Svar 1; puben är puben. Förklarar bättre i ett eget inlägg senare i livet.
  Svar 2; Romeo oh Romeo. Kändes konstigt att ha ett barn som heter Romeo och jag Julia, Det är ju inte vi som är förälskade. Mitt nästa djur ska heta Romeo eller pojkvän
.

Du körde........och är nu bakis !!!
Av Anonym på TGIF på 2011-05-22
 -Vem det är nu som har skrivit har tydligen aldrig varit chafför åt fulla människor och kommit hem sent på morronen. Ja, man har en bakis känsla. Ibland kan de vara så att man är tröttare än de som var onyktra.

En fot, leende, ögonen, och förstås nya glasögon, det var 4. Den 5:e måste vara inga solglasögon.
Av Anonym på Finn 4/5 fel på 2011-06-17
 -En fot, leendet, ögonen, glasögon var rätt, det femte är att jag har huvudet annorlunda.

någon av alla dina läsare eller? ;) haha! typiskt dig att tycka att man ska se saker utan att du säger nåt. fint med indragen btw PUSS
Av ankilicious på Lördag på 2011-06-12
 - Ja, alla mina 25 unika per dag. I LOVE YOU ALL!

Är det en riktig sköldpadda ?
Av Anonym på Onsdag på 2011-05-14
 -Ja de är en riktig sköldpadda. Inte min dock.

jag känner mig oerhört hedrat att det var mig du skickade det där enda lilla smset till!!!
Av ankilicious på Loxdale på 2011-05-07
 -You should. För jag har slutat nu.

kör du runt på en laddad telefon ?
Av Anonym på Somebody på 2011-03-26
 - Ja

Hahahaha, jag älskar dina drömmar! Hur lyckas du drömma så lustigt?
Av Ida på Somebody på 2011-03-26
 - Skicklighet är de enda man behöver!

Gick din kamera ochså sönder, ser ut att du fick lov låna en Kodak Instamatic
Av Jurrej på 80 talet ringde på 2011-03-01
 - Nej, min telefon is too cool.

Inga kommentarer: