torsdag 9 juni 2011

Torsdag

Var ju som sagt innan ute och red på Tigsy för första gången i tisdags. Har ingen aning om ras men han är 6år, ponny och grå/vit. Man kunde verkligen känna att han fortfarande är en liten bebis. Men min uppgift är att rida ut och träna på det. 

Annars kommer det inte hända så mycket dom resterande dagarna den här veckan.
  Var på the Hangover pt II igen i tisdags. Men James, Miisa och Tom. Kände för att gå och kolla. Kostade ju typ bara £5 så det var bara att slänga fram pengar och skratta igen. Den är värd att se.
  Dagarna framöver ser inte något speciellt ut. Händer nothing. Miisa är i London och Sofia jobbar. Jag sitter barnvakt lördag kväll. Funderar på att åka till Crawley för att shoppa loss på Debenhams. Känns som det är dags för en ny väska snart. Kanske dyker det upp något kanske inte. Måste hursomhelst städa mitt rum.
  Så ska jag googla hur nyttigt och bra det är att ångkoka grönsaker? Börjar tycka ångkokta morötter med salt är det bästa men salt är inte det bästa. Kanske drar till med en omelett om de finns några champinjoner men tvivlar på det.
  Så måste jag hitta något kul till min bror som fyller år nästa lördag. Eftersom jag är den bästa tjejen och lillasystern i världen så tycker jag han är värd ett samtal och ett kort/present iallafall.


Inga kommentarer: