måndag 6 juni 2011

London

Nog för att jag hade kameran med mig men de vart inte så himla mycket bilder där uppe. Hursomhelst så kommer några nu. Vissa är mobil bilder och andra är kameran.

Fredag:
Tog tåget upp så kom på Victora Station runt kl 5pm där Gudrun, Lovis och mamma satt på en pub så joinade dom innan vi drog iväg till Harrods där jag shoppade loss på Adele Marie avdelningen.
Var även runt på Pet Kingdom och Toy Kingdom eller vad dom heter. Hittade bla en liten ballett klänning til Chili.
Lördag:
Åt en amerikansk frukost och tog sen fötterna till Portobello Road i Notting Hill. Marknaden som är med i filmen Notting Hill. För mycket folk men helt underbart. Fyndade en tavla tillexempel.



Inne på Hamleys Toystore stor shoppade jag Jelly Beans och Minis

En till i samlingen.
En gul, en orange och en i OS färger

På kvällen hamnade vi på Angus Steak House och lite senare Prince of Wales Theatre och Mamma Mia för vi är så svenska så vi går på den.

Piccadilly Circus
Söndag:
Hade McDonalds frukost och sen in till Hyde Park och Buckingham Palace.
Hade lunch på Garfunkels och shoppade inne på stationen. Så var de äntligen min tur att vinka av folk som ska med flyget till annat land. Så dom tog tunnelbanan till Heathrow och jag tog min 1tim tåg till Pulborough.

Minin utan för vårat hotell


Mamma vart påhoppad av en isralieliskkille som sålde nagelvård. Slutade med att hon köpte produkter för £30 med två travel sized handkräm som är gudomlig. Fick en av henne som använts flitigt de senaste 24tim

Inga kommentarer: