tisdag 14 juni 2011

Tuesday

Vad har hänt de senaste dagarna? Inte mycket faktiskt. "Jobbat" har jag gjort. Men de vanliga, aldrig något kul som händer.
   Var på puben i söndags, igår och är på väg dit snart. I söndags var de ju Miisa och på the white horse. Även Cati och den nya au pairen som blir min vän i Augusti som jag ska introducera i de engelska livet. Hanna ifrån Tyskland.
  Igår valde dom att gå till the Rising Sun medans jag tog peugoten till the horse igen. Satt vi baren och pratade med James, Alex, Mark och Graham. Inte träffat Alex så många gånger men han kommer fortfarande ihåg att det var jag som försökte gå in i hans bil en fredags natt. Historien var så att vi hade bilarna brevid varandra och låste upp dom samtidigt så dom blinkade. Båda är silvriga och jag tog fel bil tills jag insåg att hans var lägre än min. Ikväll har vet jag fortfarande inte vart vi ska. Men någonstanns hamnar vi väl, för jag lovade att jag skulle hänga med dom.

Idag var jag i Horsham och shoppade loss. Starbucks, Card factory, Poundland, WHSmith och lite sånt där.
  Äntligen har värmen kommit hit. Hade på mig min gråa tunna stora tröja och jeans och höll på att svettas ihjäl vissa gånger.

Inga kommentarer: