onsdag 29 juni 2011

1000

Firar mitt 1000de inlägg på den här bloggen med en fin bild på mig.

Med bilden vill jag säga, checka in mitt raka leende. Kan fortfarande inte förstå riktigt att tandställningen är borta och mina tänder faktiskt är raka. Visst, en halv fake tand, en liten glugg och 4 rejäla glipor vid de bakre tänderna där jag drog ut tänder men förhoppningsvis märker ingen det. Men det blev super.

Annars kan jag säga att min framtid är osäker just nu. Vill inte lämna mitt paradis här på landet!! Jag vill inte åka hem. Kanske blir de en flytt till Danmark för en månad om inget annat dyker upp. Men ni kan väl hålla lille tummen för mig, önska er det när ni ser en stjärna falla, tänk på mig när klockan slår 11:11 osv.
Ni som ber, be för mig!

Nu måste jag gå och stryka!!

Inga kommentarer: