tisdag 7 juni 2011

Student?

Antar att det bara är jag som inte riktigt hänger med att det gått ett år sedan om ett par dagar sen jag tog studenten?
Jag hade ingen aning om det ens var student tider i Sverige förenns alla balbilder och liknande började dyka upp på facebook (god bless fb). Fick lov att fråga mamma om det är på riktigt.
Här har barnen precis haft sitt half term lov (half term=1v lov) och har fullt upp med examinations (stora prov).
I Älvdalen har dom tagit studenten. I Leksand är de inom en vecka?
Ett år sedan jag och vi andra avslutade våra påtvingade år i skolan för att hitta på något annat. Jag stannade kvar i Leksand och typ alla andra drog iväg. Men nu sitter jag i England och vill inte flytta hem.
och HAHA, Hittade typ 3 filmer ifrån själva dagen som jag inte ens visste fanns. Gråbos tal, Magnus skjuter champagne kork på Gråbo och en liten snutt av någon sång. Slänger in några bilder när jag ändå är igång som jag inte tror någon sett innan. Inser att jag inte lagt upp några bilder ifrån studenten på facebook heller. Känns lite konstigt att lägga upp dom nu? För då tror väl alla att jag är nollan som skulle tagit den förra året men det blev iår istället. (OBS inget påhopp mot er 91or som tar studenten iår. Inte heller till Andrea som tog med oss förra året. Inget dumt mot er. Love yoou!)
Och nu inom ett år måste jag hitta något annat att göra. Eller om jag följer vad jag tänkt på i 6 år nu att jag ska hitta min drömkille i det här landet så jag har råd att flyga över Stelpa och bosätta mig på min dröm ö.

Jag saknar mina favoriter..

..alla mina favoriter

Ni vet sånadära pratbubble tävlingar folk kan skicka in något roligt vad personerna säger på bilden.
För just nu undrar jag vad alla tänker på här. Angie och Andie letar efter något, Jakob posar, jag kör med plutande läppar och Magnus gör något annat.


Inga kommentarer: