fredag 24 juni 2011

Jesus Lord

Vet inte varför jag är som jag är. Men jag är nog världens sämsta på att bli redo ibland.
Jag slutade runt kl 6 idag och skulle duscha och allt sånt där och vara färdig 8.30 för att hämta Cati strax efteråt.
Men här sitter jag, efter ett avsnitt av Glamourama, i en handduk och vått hår och är inte i närheten av färdig. Jag har dock nyrakade ben m.m men det tar ju inte så lång tid. Det värsta är håret som jag inte vet om jag vill ha platt eller lockigt eller ruffsigt eller liknande. Inte för de spelar så stor roll men får ser hur de blir när kläderna åker på.
Eftersom det är midsommar kanske jag tar på mig något blommigt men midsommar här firar jag och Milla med att åka upp till London över dagen och hänga i Hyde Park med 100tals andra svenskar och dansa runt midsommarstången när resterande engelsmänn kollar på och undrar vad det är. Svenska köttbullar ifrån Sainsbury har vi iallafall!
Nu måste jag börja fixa.
Hejhå!

Inga kommentarer: