lördag 29 maj 2010

Usch

Jag har svårt att berätta saker. När jag ska förklara hur länge jag var uppe härom natten. Jag var uppe till 03.00. Enligt lag så är det Fredag. Men jag hade ju inte sovit så då är det ju egentligen torsdag fortfarande. Hursom helst. Satt uppe och fixade spotify. Så nu har jag dessa listor:
Sånt jag lyssnar på
CanJail
Sov Lista
Mys
Resten
Övrigt
dvs:
Sånt jag lyssnar på
Party
Sov lista
Massa olika
Gamla låtar
Om jag skulle få utse någonting om året så gått. Eller hylla är ordet tror jag: Spotify!
Genombrott. Världens bästa uppfinning.
Hursomhelst. Var ju uppe ganska så sen som sagt. Kom fram till att jag kan ju inte sova till halv 10. Ska ju upp och åka till Stelpa som skulle få nya skor. De var bara att gå upp 7.45 och duscha och stressa dit till 8.30. Det gick ju bra.
Vissa anställer svart hemhjälp. Jag har en svart hovslagare. Perfekt!
Sen var de skola 10 med svenska en lektion.
Tillbaka och packa. Hade Andie med mig i bilen till Rättvik. Släppte av henne. Kom till Garsås. Andrea ringer på sin egna mobil. Vänder om till Rättvik igen sen hem
Donalds för banan milkshake! Sen Älvdalen. Var så jäkla trött att jag lämnade kvar allt i bilen förutom mobil och däckade i soffan på en gång. Så låg jag där till 19 ungefär. Helt borta. 19.45 var de bara att hoppa in i bilen och ta sig till Carro. Bio nästaaa i Mora! SATC 2 vart det. Jag tyckte den var värd att kolla på. Skit i kritikerna,underbaar!
Nu måste jag sova annars kommer jag vara uppe sent igen. Jag är van att sova på nätterna:)
Imorron ska jag göra Fiatgullet fin,dammsuga och ha mig. Lilltummen för bra väder!
Plus att det är Älvdalens bal! Got to go and check it out och se vad jag har framför mig!
Gonatt!

Inga kommentarer: