lördag 29 maj 2010

Lördag

Idag spenderades förmiddagen i soffan tillsammans med OC.
Sen tog jag tag i arslet och gick ut och började städa bilen. Tycker om att pyssla och städa.
Så nu har jag dammsugit, putsat, shampooat med vax och vaxat en gång till. Men vet inte riktigt om det funkade. När jag gjort en fjärdedel av den så började det regna. Gick in och kolla på tv. Gå ut och göra en fjärdedel till. Regna in, ut, regna, in, ut ungefär. Men hann torka av osv. Så länge jag shampooade den så duger det.
Och nu har jag även sett Älvdalens Bal. Fin Fina Linnea och Daniel. Träffade på Ebba också. AS snygg klänning hon gjort! Jeklar. Själv har man sin köpa fina klänning. Vilket jag kommit fram till att den är mörk grön metallic. Med blåa skiftningar.
Det där med grön metallic tänkte jag inte på, men så klart är det för att matcha fiaten.
love it!
Nu är jag duschad och klar för bal! haha. eller inte. Har börjat smörja in mig så snart är jag len och fin. Men duschad och klar för Leksand iallafall.

Inga kommentarer: