tisdag 18 maj 2010

Natt

I förrgår natt vaknade jag upp och kollade på mobilen vad klockan var. 03.53. Första minuten när jag sträckt på mig i min underbart stora säng så tänkte jag inte så mycket på det. Tills det slog mig. 03.53. De är den tiden då det oftast börjar gå sakta Paranormal Activity och jag höll på att kissa på mig! Jösses vad nervös jag vart! De var bara att dra igång datorn och kolla på film. Det vart Hannah Montana.
Sen sov jag igen tills mobilen ringde.
Sen vart det konstigt inatt igen. Jag kollade på säsong 10 utav Scrubs tills jag inte minns när jag somnade, Jag minns att jag var upp och jag vet att jag tog Ipren.
Däremot när jag vaknade imorse så låg kartongen på bordet. Och jag har ingen aning om varför jag var uppe och tog den. Jag kanske fick piller-cravings mitt inatten. Kan ha det ibland men då brukar jag komma ihåg den.
Vet inte riktigt vad jag har för mig om nätterna längre..

Inga kommentarer: