lördag 22 maj 2010

Lördag

Dagen började med att jag vaknade... sen var den dan förstörd. Haha.
Nä, åkte och började mocka ut all jäkla halm,kiss,bajs ur lösdriften hos hästarna vid 10. Vart lunch vid halv 3 då jag åkte och mötte Anki. Mysigt, saknat henne till tusen. Klarar inte av att inte säga hejdå. Då saknar jag folk massor. Annars är de ok.
Tog med henne tillbaka och fortsatte fram till 7. Lång dag med det är skönt. Ligger och skriver det här så de blir inte så fina meningar.
Sen åt jag och Anki cesarsallad och sen kom Anki H.Vi kollade på Shutter Island.Sjukt psych film.Vilade ögonen någon minut eller två, så den vart inte lika hemsk efteråt.
Sen satt vi bara och skrattade.Härligt till tusen, Sälen kom upp. De är verkligen en av de bästa tiderna det här året. Kan ju inte säga att jag blivit sjukt kram sugen efter det. Älskar att kramas nu för tiden. Har inte gjort det förut men nu så. Back in business.
Nu ska jag slå på en bra film och sova. Imorron fortsätter vi några timmar till i hagen.

Inga kommentarer: