fredag 21 maj 2010

Möjligheternas

Varit i Kupolen på eftermiddagen med Andilicious, Angelica H, Elin och Pernilla. Skulle inte handla något mer än vad jag visste. Typ skor och något mer.
Men det vart lite mer.. stooort ångest. Men jag gillar allt och ångrar inget jag köpte!
Annars i skolan gjorde jag mitt svenska nationella muntliga prov. Hade ångest till 100. Var så här nära på att inte göra det. Men tog tag i lill ångesten och gick fram där och gjorde världens redovisning kändes det som. Från att vara 3 min (brukar ju gå fortare när man står inför klassen) så blev de nästan 5-6 min. Vilket var perfekt. Men hade velat prata lite mer. Skyndade igenom det sista när Ingrid började kolla klockan.
Fick henne att skratta iallafall. Jäklar att jag inte gjorde det när det var fler i klassen. Tillochmed jag vart lite paff över hur bra jag var!
Det enda minuset jag hade var att jag tuggade tuggummi. haha, men de var min säkerhet där framme vid tavlan!
Har jag modet så ska jag göra om det på fredag!
Jädrar va bra jag är!
Blev lite ego inlägg. Men behövde det.
Förresten så gjorde jag världens meny igår på provmiddagen också! Lägger in kort sen!

Inga kommentarer: