onsdag 19 maj 2010

åh

Samarbetsdag.
Sjukt konstigt. Hade Handen i Lådan då dom fick sticka ner händerna i olika buttor och leta gem. Vilket visade sig vara ganska svårt. Typ bara 4 grupper hittade mina faktastiska färgade små gem. Hursomhelst.
De roligaste var ändå när alla skulle gå iväg och leta dekorationer. Alla var taggade och SPRANG och letade. Hur roligt som helst.
Skrattade ungefär lika mycket som när magnus skickade iväg en grupp till mig på facebook:
'tystnaden som uppstår när en rullstolsbunden säger "jag går nu"'
tror att de gjorde min kväll det där.
Sen vaknade jag såklart igen inatt. Men! Jag satt inte igång filmen igen (jag somnade iofs till en film men fortsatte utan)de var tufft. Har jag för mig iallafall.
Pratade även med Petter idag. Visade sig att han var liiiite mer kärring än vad jag trodde. Gulle bror jag har :)
Imorron ska jag till tandregleringen!! :D

Inga kommentarer: