söndag 30 maj 2010

Rim

Jag har ett jätte bra rim som jag har nötat på idag.
Oturen är att jag tyvärr inte kan skriva det. Det kommer om en vecka eller så. Spricker över att få skriva det! Kommer nog på facebook först, tror jag.
Igår iallafall.. Andrea och jag laddade för gårdscafét med hamburgare på Mitti efteråt. Men det vart Lucky med Mitti efter. Hamburgaren var hypen på kvällen.
Hursomhelst! Att betala in sig på Lucky för 60kr var värt det! Glad vart jag :)
Så nu har lill-ångesten satt sig i huvudet. Vad ska jag göra efter skolan, hösten, vintern och med mitt liv!
Men som sagt. Vi är i den bästa åldern nu. Eller om 3-4 år ;)
Sen kommer 25. Min ålder!

Och nu är mitt hat hus med älsklings sängen i sig städad men luktar nyputsad sadel eftersom jag tog hem sadeln och satt ute i solen ochp putsade. På något sätt kom sadeln in efteråt så nu luktar det gott. Om man gillar den lukten...

Inga kommentarer: