söndag 11 januari 2009

Sunday evening

Har precis kollat färdigt på avnistt 13 av Gossip Girl me Kajsa.
Shit va spännande så håller på att fåhem ett till,så kanske blir de 43 min GG.

Annars har de inte hännt så jätte mycket. Har bakat tigerkaka. Eftersom de finns ca 3 kartonger ägg. Skulle ha bakat mera men de fanns bara 3 dl socker som räckte till en. De var ju typiskt när jag var på humör. Så blir de ofta,när jag vill göra något så finns de inte eller så vill ingen annan.
Så har jag tagit en ridtur me Frida. Red Oliver. Och de gick ju som de gick. Springer med huvudet rakt i luften. Men aja. Red inte idag för att träna utan de var typ bara en liten runda så dom fick lite motion.

Så har jag fortfarande ångest över resorna.
Hittar ingen som vill till London nu i vår. Typ efter April.
Och Kroatien känns de inte som de blir något kul utan kompis som vill umgås och hänga med mig.
:(
Får se hur de blir senare. typiskt.

Inga kommentarer: