lördag 31 januari 2009

Jösses

Alltså,Så här är de.
när jag flyttar kommer jag att välja att ha tv-kanaler nu i början. Så jag väljer bort internet :(
(ska önska mig de när jag fyller år)
Så jag kommer inte att kunna skriva av mig längre. De är ju lite trist,
ingen kommer att kunna ha kontakt med mig :( kommer att stänga av mobilen och leva som en emerit. Förutom tv,vatten och sånt.
Fasst kommer inte heller ha riktigt kanaler(3,5,mtv) så kommer typ att vara en emerit ett tag.
Får gå in i skolan och skriva så ofta jag kan.
Och alla bloggar jag läser kommer jag att tappa taget om.
Ca 20 st om dagen.
Hur ska detta gå.
Aja.
Får kolla på film så mycket jag kan.
Sitter här och får hem De allra senaste Grey's Anatomy och Dirty Sexy Money.
Men vet inte hur de ska gå när jag inte kan få hem nya Gossip Girl eller 90210.
eller typ The City.
Får åka hem oftare nu fram till April och skaffa dom..aja.
Fasst har kompromissat lite med mamma precis.(Fick lite ångest att skriva de här)
Så Kanske,bara kanske så betalar jag internet själv eller liknande:)
Keep your fingers krossed!

Nu ska jag göra mig iordning.Ska till min moster och äta mat!

Inga kommentarer: