måndag 26 januari 2009

Brothers

Sitter här och lyssnar på Jonas Brothers.
Fick hem deras skiva nyss. Vissa låtar är bra faktiskt. Burnin Up och Tonight.

Annars har jag varit i skolan idag.
Hade ingen Samhäll imorrse och de hade vi ingen aning om.Så jag,andrea,Carolina,Pernilla och Samuel satt där och INGEN annan var där.Så vi gick och åt.
Har haft de vanliga lektionerna. Engelska och sen idrott.
Har typ egen planering på idrotten och jag har valt Badmington. Så spelade de. trevligt. Kom till final 1 gång. Vet inte riktigt hur de gick till. Men förlorade den gjorde jag iaf.
Dom spelar ju helt fel. Idioter.
Serven ska vara under ifrån. och allt sånt.
Tack pappa för lärt mig de.
Sen gick jag hem ett tag.
Så gick jag in till noret igen och gick på J20 Leksand - Björklöven.
Leksand vann ofc. 3-0

men nu måste jag sova. Visst jag har sovmorron några timmar imorron men för att ha sovmorron måste man lägga sig i tid annars sover man ju inte mer.
om ni fattar.

Inga kommentarer: