torsdag 22 januari 2009

Casual

Idag har allt gått som smort.
Först skolan lite tidigt. (kom precis på att Torsdagar är de enda dagen vi börjar 8.00,känns som de är flera)
Hade lite Samhäll och ritade lite Järnridå och allt vi kunde om Kalla Kriget.
Sen Dryck fasst hade igentligen ingen dryck så fixade på projektet. Suger verkligen min grupp :(
Sen hade vi dryck. Håller på med Tyska Viner om Mozel(distrikt),Rhielsing(druva) jag kan jag.
Sen hade vi matte. Är faktiskt på blandade uppgifter och ligger före en dum en i klassen. :)
Sen drog jag och Frida till Borlänge. Hon skulle handla.
Och jag handlade faktiskt INGETING! Lånade ut 150 kr. Så köpte jag godis för 25kr och en McChicken.
Jag är DUKTIG!
Men skulle ha köpt en gym-pilates boll på 75 diametrar. för 199 kr. (Den dyra kostade 249kr) Men kände att jag hade inte råd. :(:(
Måste träna på balansen nu när jag inte rider så mycket och mina klena makmuskler. Men jag är så nedrans dum så köpte ingen. Ångrar mig jätte bittert nu.



Fasst jag hade tänkt mer sitta på den och träna på de sättet.
Som om de vore en häst eller liknande.:)
Testat lite olika saker
Typiskt iaf :'(

1 kommentar:

Jurrej sa...

Sätt upp bollen på önskelistan vettja......april är nära