söndag 25 januari 2009

Ikea

Idag åker jag men Andrea och en del av hennes familj till Gävle.
Ska handla lite saker till min lilla stuga och hennes syster till hennes lägenhet.
Och vart lite svettig här innan.
Fick en present kort på 1000kr förra julen av farmor och farfar. Och varje gång jag har åkt till Ikea under 2008 har jag glömt kortet i min rosa resväska eller kvar hemma.
Som förra året jag,mamma,min moster och kusin åkte till gävle över en helg så jag kunde handla för kortet. Men hade jag inte glömt kvar de i Leksand då.
Flera gånger har de hänt.
Så kollade jag i väskan nyss. Och de var inte där.Får lite panik.
Men så kommer jag ihåg att jag stoppat de i plånboken så att jag skulle ha de när vi va i stockholm i vintras utifallat vi skulle in till ikea då.
Så jag har hittat de igen.Så den får ligga kvar där tills vidare.
Igentligen så tror jag nästan att hela kortet är mammas(förutom 300) för hon har fått betala för mig när jag glömt.
Men ska inte handla för för mycket pengar utan endast de nödvändiga. :)

Ska gå till tåget mot rättvik om en halvtimme!
cya

Inga kommentarer: