lördag 10 januari 2009

Slipskor

De var ett tag sen jag skrev. Har inte haft lust eller något.
Men hursom helst.
Idag ska jag och Andrea gå och kolla på hockey. J18 leksand mot Aik ejendals.
tror att de började kl 12.
Sen vet jag inte. Om jag hinner med skjutsen ska jag följa med till Dala-Floda eller något, vet inte riktigt vad de heter.
Annars blir jag hemma själv. Får se hur de går.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och skriva här.
Min hals fungerar som vanligt i stortsett. Lite ont när jag gäspar.
annars mår jag bra. Har ridit lite mer än vanligt nu i veckan. i Tisdags,onsdags och igår(fredags)
och kanske i morron också.
Längtar till sommaren,för hoppningsvis hittar Stelpa tillbaka till Älvdalen om jag hittar någon kamrat till henne:/
Så håll lillfingrarna för oss<3


Svar från förra inlägget:
De första man äter med är ögonen

Inga kommentarer: