fredag 23 januari 2009

Scrubs

Sitter här i min ensam het och får hem dom senaste Scrubs Avsnitten.
:)

Jag vill också ha en bästa kompis som J.D och Turk är!

De andra utom Olle har åkt till Fame grejjen, Jag hoppar de utan ska till ikea på söndag med Andrea och hennes syster och pappa eller något :)
För jag ska..FLYTTA!
Jo :)
Nästa helg blir Julia en ensamboende.
Åker hem till älvdalen på Fredag och tar med mig mamma och lite saker på söndag och flyttar in i min egna lilla stuga. Sjukt skönt ska de bli. Lite tomt kanske men men.
Så nu ni mina kompisar som aldrig kommer och hälsar på mig.
Nu har ni ingen anledning att inte komma. Har en 160 säng och ja....vad har jag mer igentligen.
ett kök.
Men ingen tid att förlora utan komkomkom! :)
Perfekt de kommer bli förhoppnings vis.

Men nu har jag någonting annat på gång. Men inget är bestämt utan de blir en cliffhanger på de med obestämd tid!

Toodels

1 kommentar:

Anonym sa...

Scrubs kan man ju kika på i några timmar utan att bli uttråkad :)