torsdag 1 januari 2009

Nytt år

Då var vi inne i 2009 då.
Endast 990 år till år 3000.
Man ska alltiv blicka framåt.

Själv sitter jag här och vill inte prata. Har så jädra så inni helskotta ont i halsen att de inte är sant.
Om de inte blir bättre imorron så blir de ingen tandreglering utan de blir sjukan ist.
Men nu kollar jag på Day after tomorrow. En jätte jätte bra film.
Inte 2008 års bästa film utan troligen 2003.s bästa film.
En liten lista på mina favoriter från 2008 kommer någon annan dag:)

Men om de där händer nu. Så åker troligen jag till Nya Zeeland. Inte Afrika eller något sånt,kanske Australien men där är alla livsfarliga djur utan Nya Zeeland är bättre där de typ bara har Kiwi fågeln :)

Hade tänkt skriva en sak om min lilla sov vana jag haft de senaste dagarna men raderade de och vill nog inte skriva de.Kan säga att de hör till halsen och hur min huvudposition är! :P

Inga kommentarer: