onsdag 14 januari 2009

Hockey

Värsta hockey bruttan jag har blivit. Sen jag flyttade till Leksand (1½ år sedan) så har jag gått på hockey 2 gånger!! Och de är den senaste veckan. haha.
Typ i lördags och idag.
Idag spelade iaf J20 Leksand mot Mora.Med Andrea,Angelica och Patric
Så de va Junior kampen om Siljan.. Lite konstigt att sitta och hålla tummen för Leksand när jag igentligen bor närmare Mora (3,9 mil mellan Mora - Älvdalen)
Hursom helst. 4-1 vart de. Även fasst Mora tog ut målvakten och slängde in en till spelare så slängde Leksand in ett sista mål PRECIS i slut sekunden.
:)
Förövigt behöver hockey lite ny touch.Lite nya ideér lixom!

Hade lunch öppet i skolan idag också. Hade 3 2.or (Alltså 3 bord med 2 pers)
Gick bra. Vart liite stressigt när de vart färdiga samtidigt. Sen glömde jag bort att de en gubbe vatten. De var ju typiskt.
Men de är ju inte mitt framtida jobb. Hade tänkt sitta i en reception på något Fancy hotell eller något Event företag.
Får se hur de blir mer med de.
Hade tänkt skriva lite mer om vad jag hittar på i skolan.

(Och den där lilla cliff hangern i några inlägg ner som jag inte vela berätta om..än. Kommer när allt är färdigt. Har inte ordnat upp allt så jag har inte glömt om ni tror de:)

Men nu ska jag sova. Lite sent ska orka läsa lite i Ps. I Love You också!:)

Inga kommentarer: