onsdag 7 januari 2009

Bröd vs Julia



Jag har börjat min kamp emot Bröd nu.
Har inte ätit de på sisodär en vecka. Åt min sista i måndags förra veckan. Om jag hade vetat att de var min sista hade jag njutit av den länge.
Jag får lite ångest över de också. Jag ÄLSKAR bröd jätte jätte mycket. :(
Lätt att äta när man inte har så mycket annat man är sugen på.
Som idag.
De blir visst ingen mat lagad i de här huset och jag hittar inget, För jag vill inte värma upp någon som har stått framme ett bra tag och sen bara skjutsats in i kylskåpet med lite plast över. De är inte fräscht.
Utan de ska vara upplagt fint så de ska vara apptitligt att äta. Som i en fin burk och lägga upp de lite fint inte bara kladdat i ihop de.
usch.
Hursom helst. Hittar väl något om de blir panik! :)

Vet ni va de första man äter med?
(svar imorron)

Ångest.
Kroatien? London?
(Har förövrigt bytt blogg adress: JuliaaJ.blogspot.com)

Inga kommentarer: