fredag 2 januari 2009

Cosmo


Tävling
(går även att klicka på bilden:)

Jag satt länge och funderade på vad jag ville vinna.
Helst av allt vill jag kunna vinna allt men satt och tänkte att nä.
Jag vill vinna:
En volangsiden sjal TEA-TEX.
Lila mockawrap från Disney Couture
Ralph Lauren Ralph Wild EdT 50ml 480
Helena Rubinstein Stellars Gloss Double Star 48/49 Glamour/Gloss 265

Så varför vill jag vinna.
Jo,Jag tycker att jag förtjänar de lite grann. Har varit sjuk i feber och ont i halsen.(hade troligen Halsfluss men de va något virus som inte kan botas med penicillin)
Och de har hållit på hela Nyårs veckan från Måndagen till..ja när de tar slut och de är fredag när jag skriver de här.
Så jag pusslade ihop ett litet krya på mig kit som jag gillade.
Tänkte på att de blir lite som en stil,en outfit allt de där!:) Härligt till när våren tittar fram(jag ser framåt) och nu i soliga vinterväder!

Inga kommentarer: