söndag 25 januari 2009

Gävle

Idag har jag haft full fart(typ) i 12 timmar.
Drog iväg till Rättvik där Angelica och Andrea hämtade upp mig på tågst. Så for vi hem till Andrea så fixade de till sig där.
Sen åkte vi iväg till Valbo/Gävle med Andreas pappa och syster.
Var på köpcetrumet först ett bra tag. Jag hittade en fin 'tröja' typ svart och guldig. Typ kort till magen typ.(man ska ha ngt under) och uppe i halslinningen är de ett silksband man kan knyta som en rosett eller liknade :)
Tar kort imorron eller något.
Var SJUKT mycket Rea fortfarande.
Wedins hade halva rea priset. Men vart inga skor för mig. Sparar pengarna. väldigt typiskt.
Så struttade vi omkring i alla affärer där.
Så åt vi. Jag åt pannkakor som var perfekt gräddade. Hur goda som helst. Tillomed Grädde åt jag till dom :)
Sen gick vi till Ikea de sista 1½timmarna :) Hittade allt jag skulle ha nästan.
Stekpanna/kastrull,tallrikar,Djuptallrik,Kartong till tidningar,Hyllsak till kläder,Skärbrädor
Vispskål och Stor 160 lakan(min nya säng vettni).Hittade inte min matta jag velade ha :( de var lite synd.
men hittade jag galgar och lite sånt också :) Längtar.
7 dagar kvar.
Och jösses vad vi har skrattat. Och allt och ingenting.

gonatt med er. Ska upp imorron och ta ut hästar!

Inga kommentarer: