tisdag 6 januari 2009

Filmer 2008


Nu har jag gjort en liten lista över mina favorit filmer gjorda 2008.
Alltså har jag fler favoriter men som är gamlare.
Ordningen har ingen betydelse

Batman -The dark knight
Mamma mia the movie
Wall-E
Sex and the city the movie

Så har vi några bubblare också.
Hancock
Forgetting Sarah Marshall (Dumpad)

Sen har jag säkert flera favorit filmer som inte har satt sig på hjärnan. Men då har de ingen rätt att vara med på listan.
Däremot såg jag Ps,I love you (2007) och den var jätte bra. Läser boken just nu också.
Men när jag såg filmen vart jag glad.(Den som inte vill veta slutar läsa nu)
Hon fick inte någon i slutet som de är i typiska kärleksfilmer. Hon fick en liten fling och man kan hitta på slutet själv. De är ett bra slut till just den filmen. Inte vet jag om de är annorlunda i boken men jag tyckte det var perfekt!:)

Inga kommentarer: