fredag 29 augusti 2008

You're my Sunshine when I'm gone

Varit i skolan idag. Fasst hade ingen lektion. askul.
Gick upp och tog ut hästarna tidigt. Sen duschade jag för skolan.
Så cyklade jag till skolan till 10. Började 20 över.
Så sitter där med några utav mina klasskompisar. Tyill typ halv. Sen kollar vi om någon lärare är i gästis. och dr är bara Ann. Har igentligen Anneli fasst hon är med HR 3.orna i Spanien så skulle ha nya Tina men hon är inte där.
Typsikt. Så vi fick åka hem.
Sån bra dag har jag haft. Så for jag ut och red Dani .Jädra häst.
Sen ska man vara possitiv och prata glatt med honom.
Men hur glad kan man va om hästjäveln vägrar gå fram och stegrar bara.
Så glad var jag. Så piskade på honom och gormade.(Jag är en riktighästvän jag:P)
haha.. tur att ingen var med.
Men måste ju göra något för de.
De var ju mitt vardags problem andra halvåret med Stelpa. Hon vart ju inte bättre för jag var glad. Men hon vart bättre för jag kämpade med henne.
Så nu ska jag försöka mig på Dani.

Men men.
Blir kvar i Leksand över helgen.
Ikväll ska jag på repetition på Fame the musical i Djurås. Lindberghallen tror jag.
Resten av helgen vet jag inte vad jag ska göra. Får se vad jag hittar på.

På måndag eftermiddag åker jag hem. Tandläkarn på tisdag. The Last One ska ut. :)
har fått något Ärr på andra sidan. På tandköttet där jag drog ut den senaste, lite ont gör de. Hoppas de försvinner.

Cya sooon

Inga kommentarer: