söndag 31 augusti 2008

honey honey

Idag har jag varit i Lingberghallen hela dagen. Eller typ. Från 10 till ett tag efter kl 5. Så några timmar vart de.
Sjukt bra kommer de att bli.

Kan berätta att jag är jädrigt snorig. Snor i näsan hela tiden. Hur mycket jag än snyter mig.
niceigt.
yeah. Sen har jag inte gjort så mycket mera. blir ett kort inlägg idag.
Fixat lite smått.
Ska ta ut hästarna imorron. Rida Dani lite snabbt innan skolan börjar. Böjar 10.20 som vanligt.
Fasst har ju inividuellt val(eller hur de stavas) och har ju Special Idrott. Ridning.
Vet de tusan hur jag ska ha de. Hur skönt som helst. eftersom jag inte räknar de som en lektion.
Men vill inte ha redovisning för hela den klassen sen. har vart nervös ända sen jag fick höra om det. Förra året. Får se hur jag ska göra. Kanske skippa dem lektionerna och bara köra häst.
yeah yeah.

pussokram långtinistan

Inga kommentarer: