tisdag 5 augusti 2008

hola seniorita

Stavade nog inte rätt på Seniorita där men iaf. Men om man uttalar så förstår man.

Skickade nyss iväg Jossan hem till sig så hon fick gå ut med hundarna sina.
Har kollat på film bara för hon ville ha godis och man kan ju inte bara äta godis så vi kollade på film.
Kollade på Min Frus första älskare. Tycker faktiskt att den är lite små rolig. Men absolut inte min favorit film kan jag säga.
Men jossan sov under den filmen så vi kollade på The Holiday efteråt.
Det är dessutom en av mina favorit filmen. Den är så mysig. Speciellt när Cameron Diaz (Amanda) är i England under julen. Vill också ha så någon gång. Ute på landet i England.
Me love.
Och så kommer de bli någongång också. hoppas jag :)
Ska börja recensera alla mina filmer/serier jag kollar på här ska jag nog! Just so you know

Är väldig varm om mina fötter så ska springa ut till min kanin och ge honom mat. Sen ska jag öppna mitt fönster så de blir svalt på mitt rum. Sen ska jag nog läsa lite gamla Vecko Revyn och sova till kl 08.30 brukar de oftast bli. Sen vilar jag till runt 09.00. Jag är verkligen en morronmänniska. Älskar morronar och frukost.

Have a wonderful night everyone!

Inga kommentarer: