måndag 11 augusti 2008

Hola,Hello,Hallå

Nu tycker jag att sommaren är slut. motoromusikfestivalen är över och min skola börjar om 2veckor? Hursom helst. Den 25 iallfall.

Helgen har varit hur bra som helst.Tråkig om dagen och rolig om natten.
Var med Linnea,Frida och Amanda hemma hos Amanda och fixade allt.
Och Skvaller var de massor om. Jösses. Hur skojj som helst. Sen vart de byn en stund och gick ner mot parken och betalade in oss annars skulle de ha tagit för lång tid.
men hur dyrt som helst. 220 spänn för ingenting. Visst måste dom har pengar för att kunna ha kvar allt flera år men hallå.
Gick runt över allt och upp på byn och ner. Kom in i öl tältet också och träffade folk.
Men man kan ha kul utan alcohol. Eller jag kan.

Men iaf. Helgen var hur bra som helst.
Jag är redo att börja skolan.
Tycker att skolan kan börja lite tidigare så att man kan få längre jullov. Eller en extra lov vecka eller något.
Ska försöka fixa de innan jag slutar skolan.
Men de blir säkert att dom inför de när jag har gått ut. Som vanligt.
Årskullen 1991 har otur. Speciellt från Älvdalen.
Eftersom vi fick alla gammla böcker i skolan och åren under fick typ nya.
Nice move.


Upp som en sol, Ner som en sol och ner som en pannkaka.
Vad menas de igentligen?

Inga kommentarer: