torsdag 28 augusti 2008

Busy busy busy

Har inte riktigt haft tid att skriva på ett tag.
Började mitt 11 år i skolan i Måndags. Alltså mitt andra år. Mitt näst sista år osv.
Har inte varit på datorn så himla mycket faktiskt.
Mest varit hos Frida i hennes lilla stuga 500 m bort. Love it. Fasst hon hade ingen tv så vi har mest pratat skit.
Men tv kom idag. Så på måndag få vi börja kolla:P (hon ska till tandläkarn imorron så)

Men i måndags började vi då. Började runt 10 i skolgatan. Sen träffade vi våran klassföreståndare. Världens virrigaste :) bästaste cattis typ.
Var där i någon timme sen åt vi lunch i våran nya Go Green matsal. Fina tavlor och sånt där inne.
Sen var de mest fara hem.
Var inne på favorit Coop som vanligt. Är där inne minst 1 gång perdag. Ibland 2. haha. Dom borde har saknat oss i sommras.
Sen for jag och frida hem till henne. Kollade på youtube. säkert. och pratade och pratade. helt utan tv.
Sen for jag hem till älvdalen.

På tisdagen gick jag till tandläkaren och drog ut min 3.dje tand. One to Go.
Så åkte jag till Leksand igen.
Red Dani och Oliver, Helt olika hästar nu. Nu är den andra bättre och den andra ''dålig''.
Men fick så ont i munnen så red inte så mycket, Kännde bara igenom dom lite.
Sen gjorde jag inte så mycket. Sov lite och vilade.

I onsdags började vi runt 10. Pratade me Cattis typ. Sen efter lunch pratade vi med Calle i några minuter. Sen slutade vi.
Lätta dagar de har varit. Vart prat och youtube hos Frida igen efteråt. For och handlade tjockismat på coop. haha.
Tur att vi cyklar så mycket annars hade vi varit rullat fram och tillbaka från skolan.

Idag har vi varit i Rättvik. Gick upp för en asjobbig backe upp till Lerdalshöjden. Skit trist. Sen ner en ännulängre väg till Sjövillan.
Sen åt vi lunch på nå thai mat.
Så tog vi tåget hem.

Och nu har jag typ ridit ut på Dani.
Ska rida imorronbitti till mitt Specialidrotts grejj.
Vill inte hade de längre men men. Finns inte så mycket att göra.
Om jag hoppar av nu kanske jag inte får mina 100p som jag gjort. Har 100p kvar. Men ska kolla lite. Vet inte vad jag ska ha annars.

Vet inte hur jag vill ha de igentligen :(

Inga kommentarer: