onsdag 13 augusti 2008

woupsie Daisy

Tänkte lägga in de bloggar jag läser. De är några stycken.
Men lägger in mina kompisars till spalten till höger eller vänster?
Linnea och Jossan. Mina två irl kompisar som bloggar. :)
check them out.
Under Om Mig så hittar ni Bloggkompisar!

Nu till de övriga.
Ebba von Sydows
Style by Kling
Sofis Snapshots
Tjuvlyssnat/tittat
Katrin Schulman
Kenza
Stina-Lee
Mogi
Desperate bloggers
Hollywood Tuna
the hollywood gossip
Perez Hilton
Natasha Peyre
Linda Rosing (jag kan inte låta bli!!)
Carolina Gynning
Carina Berg
Bloggkomentatorerna (skvaller, skvaller, skvaller. Love it!)
Lauren Conrad
Audringa Patridge
Amys Blogg
the world greatest-Au-pair i USA
Hanapee

Haha. Jo de va några.
Orkade inte lägga in länk eftersom de ser kladdigt ut om länken står bakom namnet.Vill kunna lägga in så man bara behöver klicka på namnet.Aja Hjälp någon?
Men oftast behöver man bara söka på http://www.google.se/
och namnet och om man inte hittar de så söker man namnet+ ordet blogg efteråt.
Så hittar man oftast.
Men de läser jag varje dag.
Vissa bara en gång och andra flera gånger. Och de är under sommar lov. Blir nog mindre gånger under skoltiden.
1½ vecka kvaar! nedräkning startar!

Inga kommentarer: