tisdag 19 augusti 2008

Le Stockholmo

Åker ner mot Stockholm nu.
Fasst ett stopp i Skokloster fram till torsdag blir de.
Ska nog få rida lite på Stelpa. Fy tusan vad jag har längtat. Över en ½ har gått sen jag sist red henne.
Och lillpojken ska hänga med också:)

Sen blir de till att åka till stockholm på torsdag kväll.
Shopping överallt på fredag. Lite till på lördag. Sen lördag eftermiddag får jag min julklapp så jag kan kolla på mamma mia the musical.
Den engelska verisonen. WOW.

Hínner inte skriva något mer.
Har kollat på permiären utav the Hills nu på morronen. Kan inte vänta till nästa vecka:D
Men min buss går om lite mer än en timme så måste skynda och kolla så jag har allt packat både till Leksand(åker dit på söndag) och till stockholm och allt. Shiet.
Aja.


bye bye bella seniorita.

Inga kommentarer: