lördag 16 augusti 2008

Child pageants

Kan berätta att igår kollade jag på Little Miss Sunshie fy tusan va bra/rolig den är. Den har något att berätta också.

Tänk att dom har såna skönhets tävlingar för så små barn. Dom var ju gulliga. Men de ser ju ut som bebis barbie dockor.Jag hade en sån när jag var liten iaf. har den nog fortfarande i någon låda:)



De är sjukt tycker jag.
Finns sjukt mycket om de på YouTube.Child Beauty Pageants.
Men aja.
I Little miss Sunshine så har de att man är både vacker på in/ut sidan. För huvudrollen Olive är inte likadan som de andra tävlanden. Hon är inte så smal,sminkad,brun,vacker hår.
De finns nog en liten Olive i mig också:)
Men hon är vacker på insidan som gör henne fin på utsidan också.


Pladdrar bara på men tycker att de är en film som man borde se.
hur kul som helst mot slutet:)

Inga kommentarer: