onsdag 13 augusti 2008

Extreme Makeover

Har gjort en makeover idag.
Behövde verkligen det. I håret menar jag alltså. Är inte redo att spruta in botox eller liknande än. De blir någon annan gång i livet.
Tillbaka till håret. Klippte av en bra bit. Runt 1 dm kanske? Inte så mycket kanske men stooor skillnad. Har ju permanentat håret för ungefär 1 ½ år sedan. Helt otroligt att de hållit kvar sa dom. My Hair is Amazing! Så mitt hår var populärt idag. Dom var där och pillade och sa att de var jätte fint och tjockt och allt sånt. Och gla vart jag.
Så färgade jag de också. Mörkare blondt med vitare slingor i. I mer min naturella hår färg som kom ut ur huvudet (är väldigt väldigt ljus från början). Älskar de verkligen! Men de vart en toning bara eftersom håret inte ska bli lika skadat.I looove it.
Har nog aldrig varit så nöjd som nu.
Vart dyrt som tusan med ett schampoo till men sånt får de vara när man vill vara fin.
Satt i frisör stolen Från runt kl 1 till framemot 4 halv 5 kanske.
Men känns så lyxigt när man sitter där och blir klippt och får folie i håret och luktar gått. LOVE IT!
haha.
Men min makeover slutar inte idag. Utan imorron åker jag till tandféns undersåtar. Tandläkaren. Men va tusan.
Som de gamla ordspråket säger: Vill man vara fin får man lida pin!
Så imorron när jag skriver är jag en annorlunda person! Eller annorlundare...

Inga kommentarer: