lördag 9 augusti 2008

fest?

Små glin som dricker skallen av sig för att klättra upp längs statusen.
Patetiskt.
Kan väl åtminstonde vänta några år om de inte klarar av att vänta tills dom fyller 18.
Jösses.

Var på motoromusik festivalen igår. Var på förfest hos Eve med alla tjejerna och många andra.
Kände inte en typ. Skit roooligt.
men lite skojj var de iaf.
Sen vart de till parken typ. Var där och där träffade jag några jag kännde iallafall. Och som pratade med mig :)
Var där till typ 12. För då hittade jag min bror och hans kompisar. Stog där och pratade.
Märkte ens dom jag var med att jag försvann i en halvtimme? Tror inte de.
Men eftersom min bror och hans gang också hade inte så roligt så for vi hem och sov ist:)

Men skojj att komma ut lite!




Jag saknar Leksand

Inga kommentarer: