torsdag 7 augusti 2008

It's raining men.

Regn regn regn.

Fasst de regnar faktiskt inte nu. Men de är grått och trist och man vill inte göra någonting.
Fasst vad gör jag om dagarna igentligen? Ingenting. Men de är så de är.
Har fått tid hos tandläkaren idag. På Torsdag nästa vecka på morronen. Ska dra ut mina allra första tänder. fy tusan.
Och ingen är där och håller mig i handen. Måste gå på toa innan jag ska in. För vill inte kissa på mig om jag råkar svimma. Haha.. Lite lady får man väl vara ändå.
aja. Hoppas inte på för mycket. Men 4 tänder ska bort iaf. Och jag som inte har så många tänder.
14 i överkäken och 14 i under. De blir alltså 28 st. Ser inte ut som de när jag stor ler iallafall. (alltså så där man ler jätte stort så man ser alla tänderna) Men jag har rätt små tänder fram.


Hoppas tandfen besöker mig då!






Have a happy day!

Inga kommentarer: