onsdag 6 augusti 2008

utmaningen

Eftersom jag inte har något att göra så gör jag den här utmaningen jag hittat hos Ebba von Sydows blogg ( http://www.veckorevyn.com/mode/ebbas-blogg/ )

1) Vad åt du till frukost?
Fil me cocosmusli,rostad limpa med messmör + juice
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Se under alla.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
mamma
4) Vilken färg har din dator?
Svart Acer
5) När var du arg senast?
I förrgår tror jag. När jag inte fick kolla klart på Top Model :P
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Eftersom jag inte har tagit studenten än(2 år kvar) så blir de nog någon gång under lågstadiet eftersom de var där alla bra lärare var:)
7) Ditt sämsta minne från skoltiden farliga?
När jag verkligen hade någon att umgås med första terminen på gymnasiumet
8) Yoga eller löpning?
Hatar att springa och aldig provat yoga men de får nog faktiskt bli yoga.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Vet inte vad Provelcale är men Spaghetti rules
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Vecko Revyn!
11) Favoritkaraktär i deckare?
Gillar inte deckare. men om Anna Pihl är så är de hon?
12) Teveprogram du aldrig missar?
haha. Ska jag rabbla upp alla? tar 4st: Grey's Anatomy,Ugly Betty,Desperate housewife,Top Model.Övriga i ett lite gammlare inlägg
13) Vem är du avundsjuk på?
De flesta med bra självförtroende. Men är lite av en avundsjuk person. De går fram o tillbaka.
14) Din bästa revansch?
Vet faktiskt inte
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Tar lärare i de här eftersom jag aldrig haft någon riktig chef
Min bästa lärare är nog Calle från högstadiet i Svenska.
Sämsta är nog Annika som var min klassföreståndare i högstadiet hade henne i engelska också och var inte nöjd.

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?-
Ägg. Luktar illa. Tycker varken om omelett eller vanligt ägg. Vet inte varför men hatar lukten helt enkelt
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?-
Katie ''Jordan''Price
18) Kaffe eller te?
te
19) Skostorlek?
37-38
20)Hur ofta är du på IKEA?
Så ofta jag kan. Försöker minst 1 gång per år!
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Köpa en lägenhet i London! Och Inreda som bara jag kan. Så skulle jag köpa in så mina hästar fick stå där dom är så länge de bara går:)

Jag utmanar alla som råkar läsa de här och har tråkigt eller vill ha något att skriva! :)

Inga kommentarer: