lördag 16 augusti 2008

buddies along time ago

Kan faktiskt skriva att de slutat blöda från min mun nu. Slutade någon gång under dagen igår. Men gör fortfarande ont och törs inte borsta tänderna på den sidan. Så drar bara några tag och sen käkar jag tuggummin.
Och de ska jag stå ut med i iaf 3 veckor framöver.
Nästa vecka går nästan alla ut i skolan. Medans jag ska till tandläkaren,Skokloster,Stockholm och Globen. SEN börjar min skola i Leksand den 25.
Sen ska jag hem igen den 26 för att dra ut en tand.
Jädra farande. :(
Hatar att åka tåg ensam VARJE helg ungefär kommer de bli. Beroende på hur mycket jag orkar fara hem.
Men hoppas på att min bror åker hem ibland kan jag snålåka med honom. Både dit och hem. :)

ikväll ska jag inte göra något speciellt. Kanske...kolla på film? :)

Inga kommentarer: