söndag 27 juni 2010

toalettpaus

Inleder måndagen med ett inlägg om..mig!
Eller inte. Nja. Midsommaren spenderades med till mesta del Andrea men även Linnea och Johanna. Var här och åt med engångs grillar från Dollarstore. Midsommarens flopp I call it! Men jag och Andie fick iallafall grillat och Linnea och Johanna stekte till slut. Sen vart det gropen med massa hundra till. Hem till Jakob efter att ha tappat bort de andra. Hade typ roligt. Skutan och sen Udden. Sen gick jag hem, själv i ÖS regn. Och då menar jag verkligen ös regn. Stora vatten droppar var det. usch. Hittade Linnea i sängen. Mysigt. Åt mackor och pratade sen somnade vi och sov till en snäll Caroline ringde och pratade 9.45 fast hon visste att jag sov. Men snäll som bara jag är så pratade jag med henne. Somnade om och vaknade nästa gång Andrea ringde och ville ha kläder och skjuts hit. Snäll som jag är fixade jag det.
Så var det en slapp dag. Pizza i solen, Lotta på Bråkmakaregatan:
''Hej då Låtta'' som Vasiri sa gjorde våran dag.
Kvällen vart tillsammans med Niklas, Andreas och Andrea förstås i Bjursås och Hoffmaestro och Pumpbolaget. Visst det vart dyrt. Men SÅ värt det! Jösses va roligt vi hade. Hela helgen har varit as rolig. Natten/morronen spenderades i Vikarbyn med Andreas kompisar ifrån Rättvik. Bästa efterfesten ever. (faktiskt i klass med bubbelpool-badet med brottarna, vi kan det där med att hitta efterfester jag och Andrea)
Jag kom hem runt 6 någongång. Sov till 3 ungefär. Sen har jag faktiskt varit i soffan mest hela dagen. Oerhört engagerad.
Imorron borde jag åka till Älvdalen för tandläkar tid. Men inte råd att bensinera bilen med bensinen den behöver.
Nu ska jag sova, de jag tänkt göra i 3 timmar nu.
Just det! Bilden är jag idag, tagen i webkameran. Mina fina naglar Andie knåpade ihop.

Inga kommentarer: