tisdag 8 juni 2010

Måndag

Studentveckan startades officiellt igår. CraZy day!
Fotbollsturnering. Jag och min rygg var inte med. Roligt att jag säger att min rygg är en egen sak. Men just nu är den det. Eller nu är den faktiskt bättre. Otroligt skönt. HR3 gjorde inte bra ifrån sig... Eller jooooo klart dom gjorde! Hade lite otur med NV3 (som förövrigt vann hela skiten). Gick hem. Kommer inte ihåg vad jag gjorde.. Åkte iallafall och red. Red samma väg som när jag trillade av. Kom till platsen. Huvudet började snurra och jag spydde. Drama på hög nivå.
Sen pratade jag med Jake typ..länge? och åt jordgubbar. Perfect Match! Glömde bort att äta min tomat/basilika soppa med färskpasta. Ja, och då menade jag glömde.
Anna taggade till mig och sa att jag skulle till Jake kl 19.30. Tog en nap tills jag och Jake bestämde oss för att åka till Tällberg för att ragga glass. Hittade ingen glass utan det vart sprite och cola ifrån Åkerblads där han charmade den halv unga receptionisten. Klockan vart 8 någonting och Anna, Angelica H och Lukas väntade på oss. Där taggade Anna och Angelica H till mig. Vart lite orolig att allt skulle spåra ut efter att inte ätit sen lunch. Men det ordnade Anna upp och lagade pasta carbonara till mig at her place. Suveränt sa jag och drack lite till!
haha. Men ändå. Andrea och Anki kom och vi pratade om allt som vanligt och drog till Skutan och där hände massa och det sas en massa och nu orkar jag inte skriva om det. Gick hem själv och nyktrade till iallafall. Ja mamma och pappa. Eran förtjusande dotter var lite knall. :)
ÄLSKA Siljan på natten iallafall! Finns inget undebarare tror jag.
Och nu sitter jag här i Ankis lägenhet som vi inte kommer vara i om en vecka. Eller bara några dagar. Men minne kommer jag ha och de är soffan som jag ska ta hem! UNDEBART!
Och ikväll är de bal. Får se vad vi hittar på och nu orkar jag inte skriva mera eftersom vi ska se på 17 Again!
Bilder kommer också. När jag får tid. Kanske denna vecka? Nästan månad? Kanske om ett år? Vem vet egentligen?

Inga kommentarer: