tisdag 15 juni 2010

sommarlov

Igår började mitt sommarlov som pågår fram till slutet av Augusti. Inte lika roligt alltid men vad gör man? Någon som har ett jobb som jag ska tycka om kan väl hojta till!
Hursomhelst. Började med Stelpa och rida och lite så, hon är verkligen hur rädd som helst för saker nu för tiden. Stenar, fåglar, skuggor. Tönt häst!
Sen dök Jakob upp och vi drog iväg mot Djurås och Magnus och Tilda. Tog en tur till Donalds och åt mat. De första jag åt den dagen. Sjukt hur ohungrig jag är nu för tiden. Åt ingen frukost förutom 3 mackor och chips. Fett eller bebis?
Sen en tur mot Rättvik och Vidablick. MYS va fint de var. Otur med tornet men de dög väl.
Gjorde inget mer tror jag. Kom väl hem lagomt till sovdags :)
Idag har jag sovit lite mera. Ridtur på Stelpa. Gick faktiskt bra. Inte lika rädd. Så mös jag med henne ett tag. Plåstrade om henne för alla sår så nu är väl jag lite lila av allt blåspray också.
Sen vart det Bosporen med Magnus, Tilda och Jakob igen. Knasigt nog var jag inte hugrug idag igen. Även fast jag inte ätit frukost, förutom 4 mackor. Ska testa att fasta imorron. Typiskt nog har jag köpt 2 liter fil så jag vet inte vad jag ska hitta på med dom. Äter när jag känner för det helt enkelt. Får helt enkelt se vad jag ska hitta på.

Inga kommentarer: