måndag 7 juni 2010

Klart

Är inte det typiskt att när jag väl packar i förväg. Så är de klart att jag tappat bort kläder. Nej, nu ska jag inte packa något mer förens jag ska hem, man ska inte frångå den vanliga ruljansen. Hittar inte min kjol som jag brukar ha! Blir inte lite irriterad! För jag vet att jag drog upp dragkedjan och la den..någonstanns.Har letat på alla hyllor och sånt. Och de är dagen efter jag har börjat packa. Så HIMLA typiskt!
Men... För att förstöra den här jobbiga situationen så kommer lite goda nyheter. Började kolla igenom väskan jag packat över full med kläder så lyfter jag lite och kollar runt. Vad är det jag inte hittar där om inte mitt linne jag letat efter ett tag nu!
Men sist. Vad ska jag ha på mig idag om jag inte hittar det jag ska ha på mig!!??

Inga kommentarer: