torsdag 17 juni 2010

Jobb

Snälla något, ge mig jobb i Leksand!
Jag kommer aldrig kunna slita mig här ifrån.
Som igår. Andrea och Ida satt på skutan och åt mat så jag gick dit till halv 10 kanske. Satte oss och drack lite grann. Hur underbart som helst!
Sitta där och guppa på dalälven liksom. Att ha den chansen, så åker jag hem till käraste Älvdalen. Nej det funkar inte riktigt.
Sen dök de upp fler tjejer. Mer Idas kompisar än våra. Men hade trevligt. Jake, Magnus, Tilda och Anders dök upp. Det är jag och Andres om 7 år verkar de som. Villa vid Siljan. Suveränt! haha :)
Skulle inte bli full hade jag tänkt men det vart drick tävling mellan Anders och mig och Jakobs typ mintu,mjölk och grenadin som han lämnat på bordet. Där vart jag lite irriterad. Jag hade mer sånt i glaset än vad Anders hade öl. Fick visserligen 2sek försprång men det tar 5 sek innan jag kommer in i spelet liksom. Så om jag bara hade fått dricka så det vart jämt i glasen hade jag vunnit! Det sög ordentligt.
Så vart det pusskalas. Myyysigt!

Jakob trillade i trappen efter 2 flaskor rosé och crashade näsan. Haha. Så tar han det lugnt. Men vi gillar det. Oj vad mycket som hände.
Åååååh jag vill inte lämna det!:(

Väntar på Andrea för att bege oss mot Bosporen och äta tzatziki och bröd senare ikväll.
Mys vecka det här har varit. And I Like it!

Inga kommentarer: