tisdag 15 juni 2010

Beslutsångest

Aaaaah, nu kryper ångesten fram igen.

Vet de tusan vad jag ska göra. Först och främst är det om jag ska åka ner med Petter, Puk och Ida mot Göteborg imorron? Eller "idag". Har ju som sagt aldrig varit i Göteborg, men jag hatar göteborg? De går inte ihop. Men egentligen? Vad ska jag göra i Leksand? Det enda problemet är ju att vaccinera Stelpa. Ska ringa veterinären imorron bitti och höra om det gör något att man har missat en vecka på vaccineringen.
Gash!
Sen är nog den största. Har ju lyckats flytta fram mitt datum med 2 veckor till att få lov att flytta från Leksand. Älskar ju Leksand och jag trivs som Stelpa på sommarbete!(bra jämnförelse där!)
vill verkligen inte flytta härifrån! usch. Alla har visserligen flyttat härifrån eller ska,vissa kommer troligtvis aldrig hit igen (ja Anki, jag syftar på dig! :'(
Jag hatade skolan första året men Leksand fastnade på något sätt. Man kanske ska hitta ett jobb i äckel Tällberg bra för att.

Det där med beslut har jag alltid haft lätt med. Det är jag och min pappa som är lika på den fronten. Vi bestämmer oss och så är de så, medans mamma och Petter kan stå och vela mellan 2 saker. Men när det gäller hur eller var jag ska eller göra så funkar det inte lika lätt, där kommer någon in och hjälper mig att välja. Jag vill ha någon som jag kan ringa till och fråga så hjälper den mig med det!
Ska sova på saken....

Inga kommentarer: