lördag 12 juni 2010

Jake Göhl

Jag gör ett till försök att göra den blonda killen i mitt liv glad! :) (bara för att klar göra, nästan alla andra är brunhåriga)
Vet inte riktigt vad jag skriva. Ska jag vara allvarlig eller seriös? Roasta eller vara snäll?
Jakob 'Rambo' Göhl från Östergötland. Vet aldrig vart man har honom. En av världens gulligaste killar är han. Hade jag kunnat rimmat hade jag hittat på något roligt men kör på med min vanliga blandning av ord.
Hursomhelst ska det här inlägget visa hur bra han är. Så det finns ju inte så mycket att säga isåfall. Men så gjorde de det :p:PPpP:P
eller....?
Jo de är klart de finns. Han är i bra längd, fina ögon, fint hår(!!), har fin lägenhet, snäll familj, perfekt på nästan alla sätt. Så himla glad att våra klasser gick ihop så jag har fått lära känna honom.
Har gjort en hel del tillsammans dom senaste veckorna. Kört runt i Leksand, solat, pratat om allt, ätit glass i tällberg, druckit dricka i tällberg, spelat schack i tällberg, gått på balen i tällberg, städat och allt det där andra vad de är. Sjukt kul har de varit och vi har massa år till att hitta på hyss.
Så varför skriver jag de här idag? Jo, för såklart fyller han år!
Grattis!!!
19 är lite mer än ett årtal.
Love you Darling!!

Inga kommentarer: