måndag 14 juni 2010

Student

Nu har man tagit studenten iallafall. SÅÅÅÅ himla kul,önskar att man kunde göra om den veckan.
Men som Angelica skrev i sin blogg så vet jag inte heller om jag riktigt kommer att skriva något inlägg om veckan. Skulle bli hela sidan isåfall. Men tänkte att jag lägger ut bilder istället. Men, måste hem till Älvdalen och få bilder utav min käre bror och kolla in dom. Och de vet man ju aldrig när jag ska hem. Åker nog bara hem någon dag eller så.

I går låg jag typ och sov i soffan hela dagen. Andrea sov här och tror hon åkte hem vid 2 eller 3. Höll inte koll på klockan iallafall. Sov hur mycket som helst. Men antagligen behövde jag de. Så kom hon igen på kvällen innan hon drog. Jag fettade i mig chips och kollade på the Proposal och sov. Första gången på länge jag inte somnat på film. Visst, jag vilade ögonen men räknar som alltid bort det. Lämnade dörren upplåst för troligtvis skulle Andrea komma in igen och prata. Som väntat knackade hon på dörren vid 1 och vi pratade en stund.
En rolig sak som hände i lördags kväll var när vi pratade om Valborg och när de var.
Jag sa självsäkert att alla vet att Valborg är den 31 Augusti tills några sekunder då jag kom på jag sa fel, Valborg är i slutet av April!
Så vad ska jag göra resten av veckan? Ingenting! usch va tråkigt!

Inga kommentarer: