torsdag 10 juni 2010

Torsdag

Har faktiskt ingen ork att skriva om varje dag. Så vi kör på ett superlångt inlägg om studentveckan någon annan dag. Den börjar hur som helst lida mot sitt slut, likaså för min skoltid.
Balen var bra. Galan var bra. Aktiviteterna var bra.
Igår var de väl lite röj hos Jake med sikte på baren. Vart en blandning mellan baren och skutan. Roligt iallafall. Men värst var de på natten. Anders adrealin pumpade nog så han stack iväg. Och Magnus som precis beställt fram sin mat på Sibylla slängde åt mig de små burkarna och fantan och sa att jag skulle hålla koll. Själv stod jag där. Men en aning på hur mycket mat som väntade. Jag väntade och tillslut blev de deras beställning. Inte lite heller. 3 hamburgare, 1 korv och 1 pommesfrites och de menade gubben i luckan att jag skulle få med mig själv men lyckades charma till mig att jag fick låna en bricka om jag kom tillbaka med den. Tok ringde Magnus som inte svarade, Maten kunde ju bli kall! Så jag åt litegrann. Fick tag på dom iallafall. Så de var ju bra. Inge slagsmål vad jag kan komma ihåg. :)
Hursomhelst, trevlig kväll.
Blir nog troligen en lugn kväll ikväll verkar de som. Så jag packar lite mat och sånt. :(
Vill ju bo kvar i leksand. Så himla tråkigt! Vad ska jag göra nu då.
Så idag var de studentaktiviteter. Lite folk med de var roligt. Kläderna rök och vi hade kul. Vann kanske vi inte gjorde, de var typiskt men jag börjar bli van.
Sen var jag snäll och följde med Jake hem och städade efter oss alla som var där igår. Luktade sprit och hade sig. Men de ordnade sig. Doppade rå Dennis Korv i någon tomatbasilika sås. ASgott faktiskt.
Nu får jag ont i nacken så orkar inte skriva mer.
Imorron ska vi ha kul!

Inga kommentarer: