tisdag 26 januari 2010

Tisdag

Skrev precis ett inlägg om skräck. Men vart för hispig så jag fick lov att radera det efter 3 min. Låste dörren och kollade mig om hela tiden.
Annars har jag varit i skolan en massa. Ätit kyckling m bröd på amore med Angie.
Och nu kollar jag på PH och de blir bara sjukare och sjukare. Folk åker verkligen ut hela tiden. De bara flyger. De mest oväntade får åka.
Blivit stressad pga av balen också. Snart struntar jag bara iden. Köper biljetter men i sista stund dissar jag det. :(!!!
Blivit utsatt att ta hand om vilka som vill gå på balen också eftersom typ alla är borta i sälen och sånt. Någon dag ska jag skriva om någon som är värt att skriva och inte bara en massa tjafs. Någon bra. Någon intressant, vilket är konstigt för jag tror inte att jag säger så mycket intressant. Framför allt inte skriver. Ska nog börja höra videobloggar!
Förresten! Imorron får resten av klassen möta Elsa. :)

Inga kommentarer: